pátek 6. února 2009

Nočák na Golfu

Mapa (aneb běh bez mapníku v ostružinách)

4. kolo Hradecké série nočních tréninků Natt Cup se odehrálo v Libranticích na mapě Golf. Tentokrát byl start handicapový (a to dle rozhodnutí pořadatele Jíry). O pořadí tedy rozhodoval průběh cílem a ne čas. Já vyrazil zhruba v polovině startovního pole. Prakticky od začátku 6km tratě to byl kros za vedoucími běžci. Já jsem se na první pozici dostal jen na 9. kontrole (chyba těch, co dosud vedli). Tou dobou už jsem toho měl plné zuby, myslím, že to nikdo moc nešetřil a běželo se, co se dalo. Moje tepovka se přiblížila k závodním 90% maximálky- mnohdy jsem sotva stačil, protože jsem celkem unavený. Výsledkem bylo, že nejlepší trať prolétli s průměrem pod 6 minut na kilometr, což v noci rozhodně není pomalé (hodně se ale běhalo po cestách - to bylo často o dost rychlejší než zarostlým lesem). Já jsem se skoro do sběrky držel ve vedoucí skupině, ale šikovně umístěná kláda, o kterou jsem se přerazil, trochu snížila moji rychlost. No, hlavně, že jsem si nic neudělal...
Výsledky zatím nejsou, sám jsem si změřil čas okolo 37 minut, tak uvidíme, jak jsem nakonec dopadl...

Ostružinová "vyrážka" (teda naživo to vypadalo mnohem efektněji)

Žádné komentáře: