středa 25. února 2009

MJP, únava a tak

Pomalu se blíží Memoriál Jiřího Paclíka. Tratě nakonec od mne nebudou, protože vznikl nějaký informační šum a vzhledem k tomu, že jsme zase vše dělali na poslední chvíli, ovlivnil jsem stavbu jen svým prvním nástinem (který také není plně využit) - finální verzi jsem údajně poslal pozdě. Sice jsem se s tím zbytečně dělal, ale co, aspoň na mě nebude mít kdo nadávat.
Takže z přípravných věcí na sobotní závod na mě zůstaly jen aktualizace internetových stránek, které jsem asi před měsíce speciálně pro MJP vytvořil (byť to bylo tehdy dost narychlo). A asi taky zbytečně, protože máme zřejmě dost sil, abychom vše zvládali dvojmo (veškeré informace jsou i na stránkách AR20). Výsledkem je zatím spousta práce na nic, proseděné večery u počítače a stále narůstající únava, fuj. Dneska jsem musel podstatně zkrátit trénink, protože se cítím opravdu hrozně, už aby byl červen a já měl před sebou 3 a půl měsíce prázdnin...

P.S. Kdyby někoho náhodou nebavily ty mé neustálé stížnosti, tak se doporučuji kouknout na blog La Fichaise, kam jsem se rozhodl ventilovat své občasné pokusy být vtipný - a netýká se to orienťáku!

Žádné komentáře: