středa 7. ledna 2009

Zima jako řemen

Už si ani nepamatuji, kdy panovala v Hradci taková zima. Tím nemyslím jen teploty, ale i sníh, který už je tu skoro týden. Na pohled je to super, na běhání o trochu míň. Vzhledem k tomu, jak už mám celé okolí oběhané, se ale každá změna počítá. Navíc i přes mrazy to nikde neklouže, takže jediný problém to činí mému kotníku, který jsem si na včerejším tréninku zase trochu načal. Obvyklou úterní dráhu jsme totiž kvůli sněhu museli přeložit na zimní stadion, kde se dá běhat po ochozu. Byl to rozhodně plus, protože venku bylo okolo -12 stupňů a nedýchalo se zrovna dobře. Navíc by se ani po zasněžených cestách hodně rychlé úseky běhat nedaly. Naneštěstí jsou u nás na zimáku zatáčky trochu ostřejší než na normální dráze, takže mě ke konci docela chytila vnitřní strana levého (v říjnu těžce vyhozeného) kotníku. Trénink jsem samozřejmě doběhal, ale hned, co jsem vyšel ven, jsem pochopil, že jsem to asi trochu přehnal. Večer jsem už kulhal, a tak jsem doufal, že se to přes noc dá trochu dopořádku. Dneska to ale nebylo zpočátku o moc lepší, bolelo to i při chůzi. No ale zjistil jsem, že při běhu přes patu to prakticky není cítit (protože se vazy kotníku tak nenamáhají směrem do stran), takže jsem se nakonec byl dle plánu proklusnout a v pořádku se vrátil domů.

P.S. Teď už je to s kotníkem mnohem lepší (ale asi bych si měl založit štítek zranění - myslím, že už by tam patřila spousta článků...)

Žádné komentáře: