neděle 11. ledna 2009

Totální únava

Teda, dnešní trénink mě skoro totálně vyřídil. Už při včerejší vytrvalosti (15km) jsem ke konci docela nemohl, ale dnešek byl místy už dost na vůli. Nejdřív skoro 70 minut (měl jsem nakázáno běžet pomalu) na zimní hradubické lize (na Studánce ve sněhu), a pak ještě doběhnout si na Kuňku - dalších 40 minut navíc, ale aspoň po cestách. Na Kuňku jsem běžel po známé cestě přes Počáply, ale místy jsem to vůbec nepoznával. Jednak to bylo proto, že jsem to ještě v protisměru nikdy neběžel, a jednak, že vše bylo zasněžené a přes mlhu nebylo vidět dál než na padesát metrů. Nakonec jsem ale úspěšně překonal bolest a dosáhl hospody v podhradí. Samozřejmě jen co jsem se začali blížit zpět k Hradci, mlha se roztrhala a bylo úplně modro...
No a navečer jsem si ještě v rámci regenerace skočil do bazénu

Žádné komentáře: