čtvrtek 22. ledna 2009

Druhý nočák

Mám za sebou druhý letošní nočák. Tentokrát se běželo na oblíbené mapě u Stříbrňáku (Židovo jezero). Proč oblíbené? Protože se moc neoběhává (kvůli těm všudypřítomným hustníkům). Na programu byl hromadný start a 6,5km. Ze začátku to byl docela úprk, ale netrvalo dlouho a početní motýlci nás spolehlivě rozdělily. Mezičasy zatím nejsou, ale myslím, že jsem se držel docela vepředu. Pak jsem ale udělal chybku a cukla mi menší skupinka, která se stihla vytvořit přes závěrečnou skoro společnou částí. Nakonec jsem tak dostal odhadem sedm minut od Radovana, který doběhl první. Trať byla zřejmě nakonec delší (10km), asi se to měřilo v měřítku 1:10000. Vítěz to šel totiž 72 minut a to by na šest a půl kilometru opravdu nesedělo. Mě to ale nevadilo, aspoň jsem si pořádně užil běh terénem a v kontaktu. Ačkoli, abych řekl pravdu, když jsem doběhl domů, měl jsem toho víc než dost...

Mapa

P.S. Postupy sem dám někdy ke konci týdne (až budou mezičasy)

Žádné komentáře: