středa 3. prosince 2008

Stres = pořádání?

Tak za cca 10 dní pořádáme zimní hradubickou ligu spojenou se závody pro veřejnost. A už nám to začíná nabírat na obrátkách. Vzhledem k omezenému počtu lidských zdrojů, které má nás tým k dizpozici, jsem byl zvolen jak ke zmapování Jiráskových sadů a přilehlého okolí pro Trail-O (odnož orienťaku pro vozíčkáře), tak ke stavbě samotných tratí pro zimní hradubickou ligu. No a jak to tak u nás bývá, vše se začalo řešit až na poslední chvíli - co jsem potřeboval k mapování jsem dostal až minulý pátek a kde všude je povoleno běhat na Starém městě (kde pořádáme ZHL) jsem se dozvěděl až dnes navečer. No prostě sranda...
Poněkud mě tíží čas, takže se dnes už odmlčím, ale v následujících dne se k tomuhle tématu jistě vrátím, neboť doufám, že mě tyto zápisky (pokud si je teda někdo přečte) zachrání před veřejnou defenestrací z nejvyšší části hradeckých hradeb za šílenou stavbu tratí a hrozné mapování. Doufám, že mě budoucí generace pochopí, protože stavět na prostoru (tedy jeho využitelné části), který má v měřítku 1:5000 rozměry 9x8 cm není sranda :) Nicméně, tím Vás neodrazuji od krásného víkendového výletu - slibuji, že to bude docela krátké, mírně kopcovaté (resp. nárazově kopcovaté), ale hlavně v atraktivním (historickém) prostředí. Pro ty, kteří dorazí a poběží delší tratě (HE, DE, H) bude pravděpodobně výměna map, která jim umožní strávit 2x více času v nejhezčích pasážích. Takže posílejte přihlášky...

Žádné komentáře: