neděle 14. prosince 2008

Pardubické minisoustřeďko

Když jsem v pátek odjížděl do Pardubic, měl jsem před sebou nádhernou vidinu pěkně odpočinkového víkendu, proloženého jen pár běžeckými fázemi. Jenže už v trolejbusu jsem potkal Udra, který mě, jako pořadatel aktuálního pardubického minisoustředění, pozval na sobotní trénink. No, když už mi o tom řekl, bylo mi hloupé nepřijít, abych nevypadal jako lenoch, a tak jsem v sobotu stal v kacířských 7:30 (!), abych se stihl nasnídat.
Na trojúhelníku na Studánce cca v dobu srazu nikdo nebyl, a tak jsem začal uvažovat, jestli mi brácha nezjistil špatně informace. Postupně se to ale začalo scházet, až nás na místě bylo něco lehce přes desítku (snad patnáct). Na plánu bylo střídání tempa - nebo-li sprint za Zbynďou po místy rozbahněných cestách - ze začátku to bylo docela maso, málo místa, protože zatím všichni stačili, a neustálé předbíhání, před polovinou se to ale docela ustálilo a nikdo už na podobné hlouposti, jako byly nějaké souboje o pozice, neměl energii. No byl to opravdu kvalitní trénink, za těch celkových 17 minut střední intenzitou jsme mohli uběhnout okolo pěti kilometrů, možná i víc :D O takové tréninky mám doma v Hradci docela nouzi...
No a odpoledne jsem se nechal přemluvit na pomalý běh s mapou, který se konal, světe div se, na Biřičce! Tak to bylo fakt nejlepší... Naštěstí to bylo hlavně v částech, které moc neznám, a na o cesty a další věci ochuzené mapě - jednoduché to nebylo. V sobotu jsem naběhal okolo třiceti kilometrů, ale docela jsem to rozdýchal. Dokonce jsem pak byl ještě na basketu (jako fanoušek :D - ve VIP zóně, takže s občerstvením)... a prý Pardubice hrály skoro nejlepší letošní zápas, rozhodně tedy bylo se na co dívat.
No a v neděli, krom toho, že jsem se krásně vyspal (10 hodin), jsem vyrazil na Monako. Robert , který předtím pořádal ZHL, mě nabíral v Pardubicích a bylo to dost natěsno - dorazil jsem pět minut před startem. Takže jsem to fouknul skoro bez rozcvičení, 2 hodiny po vydatném obědě (původně jsem myslel, že start je později) - a dokonce za 41:09, což nepovažuji za špatný čas, když jsem se ještě v sebězích šetřil (protože jsem nestihl zatejpovat).
Když tak nad tím přemýšlím, tak jsem možná byl i jediný, kdo to minisoustředění absolvoval celé :D (součástí toho bylo i Monako, tam jsem moc Pardubáků neviděl). No ale co se týče tréninku, byl to super víkend, doufám, že si to zase někdy zopakuju. Díky moc!

Žádné komentáře: