úterý 18. listopadu 2008

Viva Venezia

Benátský okřídlený lev - téměř všudypřítomná součást městského znaku

Prodloužený víkend jsem si užil na závodech v Benátkách. 3500 závodníků, mraky turistů, historické město se spletí uliček a kanálů - kdo nebyl nepochopí :) Prostě zážitek. A to jak v dobré, tak ve špatném. Ono se jen tak při závodě nestane, že musíte stát 2 minuty skoro na místě, protože turisté ucpou úzkou uličku tak, že je prakticky neprůchodná. Nakonec tak ani nešlo o výsledek, ale o to si všechno pořádně užít. Takže jsem na 9,3 km dostal od vítěze minutu na kilák. Ale výkon to byl docela pěkný - sice jsem moc nemohl, ale zato jsem šel skoro bez chyb s jen pár zaváháními na postupech v úvodu. Pak jsem si ale na mapu a terén zvykl a v závěru v mapě hledal jen zlomek toho co v úvodu.
Zbytek neděle jsme pak strávili v pizzerii, protože by přeci nešlo neochutnat pravou italskou pizzu :D No a druhý den už jsme trochu času věnovali i té prohlídce - v poledne jsme už ale nasedli na loď a poté zamířili domů.

P.S. K Benátkám se určitě ještě nějakým článkem vrátím (rozhodně sem nahraji mapu s postupy) a na Rajče dám výběr fotek z naší cesty. Snad to zvládnu ve čtvrtek nebo v pátek, kdy budu mít zase chvilku času.

Žádné komentáře: