neděle 2. listopadu 2008

První přetočený trénink

Tak a už mám za sebou první nechtěně prodloužený trénink. V sobotu jsem měl napsáno pěkných 15 km mírnou intenzitou. Moje trasa měla mít odhadem o něco víc, ale hlavu jsem si s tím nijak nědělal, věděl jsem, že tohle zvládnu, byť to měl být teprve čtvrtý trénink po pohmoždění kotníku.

Cestu jsem si naplánoval hlavně lesem, a tak jsem si nedělal moc hlavu s názvy jednotlivých vesnic, které jsem měl míjet. Jenže hned v prvním lese jsem onu cestu, po které jsem chtěl běžet, nenašel a musel vyběhnout na asfalt. No nic, to by neměl být problém, vźdyť jsem v Železných horách jako doma, když tu máme chatu. To byl ale těžký omyl, moje paměť na vesnice je omezená na těch několik nejbližších, popř. ležících na opačné straně, než jsem v té chvíli byl. Jak jsem tak postupně běžel, loučil jsem se jak s metou těsně překonaných 15 km, pak i 20 km a když jsem se konečně našel, už jsem věděl, že půlmaratón bude s přehledem pokořen.
Nakonec mě zachránily mapy mikroregionu Podhůří Železných hor (nebo nějak podobně), na kterých jsem si už našel Konopáč, kde máme chatu. Výsledkem bylo něco přes 24km - 124 minut (z toho 3 minuty stání u map). Kolik jsem přesně uběhl, netuším, ale tipuji někam k 25-26km. Pro jistotu přikládám mapku - všimněte si hlavně krásného zubu v 1/3, přidal jsem si díky němu 5 krásných asfaltových kilometrů, za což mu moje kolena rozhodně poděkovat nemohou :)

Žádné komentáře: