sobota 29. listopadu 2008

První běžky

No tak mám za sebou první běžky letošní zimy. Na Mísečkách naštěstí žádný vichr nebyl, jen se tam usadila poměrně hustá oblačnost, což ale zas tak nevadilo. Horší to bylo se mnou :) Nj, samozřejmě, první ježdění na běžkách je vždycky hrozné, ale dnes to opravdu nešlo. Ze začátku jsem si sice říkal, jak mi to super jede, ale když jsem neprozřetelně najel na 10km trať, která zpočátku vypadala krásně vyjetá a vzápětí se změnila jen v několik stop po mých nešťastných předchůdcích, upadl jsem trochu na mysli. Horší bylo, že než jsem dojel ty 3km na vyjetou sedmičku, upadly i mé fyzické síly, protože bruslit se moc nedalo, když se hůlky při odrazu propadaly cca 15-20cm až na kamennou podložku cesty. S bídou jsem tak úplně mrtvý najedil necelých 19 kiláků a připadal si hůř, než když jsem si loni dával pár dní za sebou čtyřicítky. Tak snad příště bude líp...

Žádné komentáře: