neděle 30. listopadu 2008

Klokan kros

Dnešní vstávání bylo tedy hodně krušné. Po včerejším běžkování mě pěkně rozbolelo celé tělo (hlavně od pasu nahoru). Hořce jsem zalitoval, kam že jsem se to zase přihlásil. 7,5km, které mě dnes čekalo, se náhle zdálo docela dost. Přeci jen jsem ale svoji lenost překonal a vyrazil na věc. Na místo jsem přišel cca 40 minut před svým startem a jako tradičně tam krom pořadatelů ještě nikdo nebyl :) Převlečený jsem byl už z domova, tak jsem si sedl do altánku a pokusil se ještě si trochu odpočinout.
Výsledkem toho bylo, že jsem se zase tradičně nestihl pořádně rozcvičit a dopadl stejně jako ti, co přišli pozdě... Jelikož trať vedla většinou terénem, měl jsem zatejpováno a chystal jsem se to na nebezpečných místech řádně chladit. Což jsem pak také úspěšně prováděl - v prvním kole jsem třeba dobíhal terénem borce, co startoval 15s přede mnou 2/3 kola a v závěrečné části po cestách mu cuknul o dost víc. Právě po cestách a do kopce jsem se nebál trochu zrychlit, takže jsem dotáhl velkou část toho, co jsem ztratil v terénu. No, nakonec z toho bylo pěkné 3. místo za čas 30:31, 74s za vítězem (ale na osobák ztráta minuta - tak snad za rok).

Žádné komentáře: