neděle 7. září 2008

Poměrně úspěšný víkend

Mám za sebou druhý letošní blok štafety-sprint-štafety. Výsledkově to dopadlo o dost hůř než na jaře. Ve štafetách jsme ani jednou nebyli do desítky (23. a 15. místo) a ve sprintu jsem skončil na 11. místě. Přesto jsem do velké míry spokojený. Tedy až na sobotní štafety, při kterých jsem udělal dost drobných chybek a navíc neběžel fyzicky moc dobře, těžko říct, čím to bylo, snad terénem, který mi moc nevyhovoval, protože prakticky neobsahoval žádné rovinatější pasáže, ve kterých se dovedu rozeběhnout.

Fotka po doběhu sprintu (k tomu, proč mám tak špinavé ruce se určitě ještě vrátím:) )

Ve sprintu jsem si oproti Slatiňanům o místo pohoršil, ale na druhou stranu jsem to prakticky celé běžel sám, takže je to pro mě osobně mnohem hodnotnější než na jaře. Navíc byla i větší konkurence, protože Slatiňany byly přeci jen ovlivněny maturitním termínem :) Byl to prostě sprint bez větších chyb (byť necelá minutka by se možná nasčítala). No a nedělní štafety, s těmi jsem spokojen nadmíru. Terén přesně pro mě - převýšení rozložené do hodně pozvolných nebo prudkých ale krátkých kopců a navíc ne moc vysoké (na orienťácké poměry ještě skoro rovina) a dost kontrol v hustnících atd. Trať jsem šel 6 min/km, což sice bylo o minutku pomalejší než ti úplně nejrychlejší, ale reprošům zatím konkurovat nemohu :D Chyb jsem moc neudělal a přivedl jsem do cíle asi pětičlenný balík - docela slušná pozice pro můj třetí úsek. Navíc jsem stáhl 4 pozice (startoval jsem jako třináctý, doběhl devátý!) - super.

Žádné komentáře: