neděle 28. září 2008

Družstva

Protože byly sestavy pro tento víkend tajné, nemohl jsem se zmínit, že v sobotu neběžím štafety (na MČR se nekvalifikovala 3. slávistická štafeta a já díky nominačním kritériím vypadl). V neděli jsem si to ale vynahradil 1. úsekem za naše dospělácké B družstvo. Hnací silou pro mě jistě byla i sázka o medovník (nesměli jsme prohrát s A družstvem o více než 50:59). No během závodu jsem nějaké ty malé chybičky udělal (minuta a půl maximálně), ale jinak v pohodě, na konci jsem si nabral ty horší fársty, ale přestože jsem doběhl 25., ztráta na prvního byla jen něco nad pět minut (a hlavně jen cca tři a půl minuty na áčko). Hodně dobrý výkon, jsem s ním spokojený.
Naše družstvo nakonec bojovalo na přelomu 1. a 2. desítky a díky diskvalifikaci B družstva OK99 se stalo nejlepším béčkem - doběhli jsme na 13. místě. A ztráta na áčkové družstvo? Okolo 31 minut, takže jsme medovník s přehledem vyhráli :)

A vítězem Českého poháru štafet mezi muži je Slavia

Na závěr jsem se i já dostal (dokonce dvakrát) na stupně - vyhlašovaly se České poháry štafet a klubů a vyhráli jsme jak muže, tak družstva. A já jako dvojnásobný letošní člen A štafety jsem měl právo být při tom :)

Žádné komentáře: