pondělí 9. června 2008

Relativně úspěšný víkend

O víkendu jsem odběhl už zmíněný dvojzávod žebříčku A. A ačkoli moje umístění není nijak hvězdné, rozhodně jej nezatracuji, naopak, oba závody považuji za jedny z nejlepších, co jsem letos odběhl. Snad takhle bych si se současnou formou představoval kvalitně zaběhnutou klasiku a middle, byť cítím, že jsou ještě jisté rezervy. V konkurenci těch nejlepších (neboť na nominačky, které jsme měli, přijeli prakticky všichny, kteří mají i byť jen nakročeno do repre) jsem na middlu obsadil 15. a na klasice 16. místo. Slušné, vždyť se to pohybuje na úrovni loňských výkonů a to jsem navíc teprve prvním rokem junior. To je dobré znamení, že přechody do vyšší kategorie už nutně neznamenají významný propad ve výsledkové listině.
A to jsem přitom zdaleka nešel čistě, ale to i spousta jiných. Vždyť i někteří aspiranti na juniorské mistrovství ve Švédsku, kteří mě běžně poráží o několik minut, se pohybovali sotva pár vteřin přede mnou nebo i dokonce za mnou! Kontroly tedy rozhodně nebyly zadarmo a závody celkově patřily mezi ty nejlepší, kterých jsem se účastnil, a náležitě jsem si jich i užil. Je vidět, že pořadatelé z Nového Boru mají spoustu zkušeností z pořádání velkých akcí (viz. prázdninové pětidenní). Podrobnější shrnutí s nějakým kratším rozborem se tu objeví až ke konci týdne. Dřív se k tomu bohužel nedostanu, blíží se konec školního roku a učitelé se zřejmě rozpomněli, že by se taky mohly psát nějaké delší práce :)

Žádné komentáře: