čtvrtek 26. června 2008

Nový foťák a letní pauza

Prázdniny jsou konečně tady, což znamená, že konečně nastává oddech od školy, ale i to, že nebudu mít přístup na internet, protože budu často mimo domov. Proto si teď od blogování dávám nějakou tu pauzu. Není ale důvod k obavám, jakmile se dostanu domů, hned sem nějaký ten článek o mém cestování nahraju. A s ním doufám i spoustu fotek, protože jsem si pořídil nový foťák - elekronickou zrcadlovku Panasonic Lumix LZ8. Není to sice žádné superdrahé dělo, ale přesto umožňuje mnohem víc než můj pět let starý Olympus. Takže se těšte, novinky se tu nebudou objevovat často, ale o to (snad) budou zajímavější.
A co mě čeká? Zatím mám jistou první polovinu prázdnin. Nejdřív na chatu na Konopáč (do toho si vložím závody Česká Kanada v jižních Čechách), pak mířím pořádat mistrovství světa v orientačním běhu do Oloumouce a nakonec mířím na závody/tréninky do Slovinska a Itálie!

1 komentář:

wacklodge řekl(a)...

Jo, tak to já jsem si nedávno nový foťák kupoval z bazaru a vůbec toho nelituji. Naopak, jsem sehnal za velice dobrou cenu fullframe zrcadlovku, takže mám zase na pár let vystaráno a fotky budou o to lepší :) Přeskakoval jsem z M 4/3 systému totiž:)