neděle 1. června 2008

Ještědský oblasťák

Shromaždiště (vzadu uprostřed rybník, kolem kterého jsem při výklusu potkal několik hadů)

V sobotu jsem odběhl žebříčkový závod Ještědské oblasti v Novém městě pod Smrkem v kategorii H21L, tedy té nejdelší mužské. Shromaždiště bylo pěkné (s možností koupání, kterou mnoho závodníku v parném dni využilo) se vším potřebným. Jak už jsem se tedy zmínil, panovalo pěkné vedro, proto mě trochu naštvalo, když na startu, vzdáleném kilometr od shromaždiště, nebylo pití, ačkoli bylo dokonce poznačené v popisech. Snad tím bylo myšlena voda u cíle (cca 300m od startu), ale tam už se mi vracet nechtělo...
Už od začátku se mi zase bohužel špatně běželo a navíc jsem udělal i nějaké ty chyby. Bohužel část z nich nelze než svést na mapu, která místy porostově dost neseděla. Na 8. kontrole mě o 4 minuty doběhl eliťák Martin Janata (z Kontlářky Praha), se kterým jsem pak šel většinu závodu (nejprve kus za ním, pak mi utekl a nakonec jsem ho doběhl a o minutu mu utekl). Jenže ani jemu se toho dne neběželo moc dobře - proto mi asi moc neutíkal, což bylo mé štěstí, protože mě aspoň trochu nutil k běhu.
Na dvou občerstvovačkách jsem si dal dohromady asi osm kelímků vody (část jsem si vylil na hlavu), protože jsem se začínal pěkně vařit :) Nakonec jsem to ale zvládl a za necelých 85 minut dokončil trať o 10,1km a 330m převýšení. Žádný skvělý výsledek - špatný běh a mapové chyby - 9. místo s 15 minutami ztráty. No ale aspoň mi pak ochotní pořadatelé opravili chybné registrační číslo (aby se závod mohl počítat do rankingu) a cestou zpět (řídil jsem) jsem se zastavili na výborné točené zmrzlině :)

Žádné komentáře: