středa 18. června 2008

ŽA Cvikov klasika 8.6.

Ještě jsem se nerozepsal o svém výkonu na klasické trati minulých áček, takže dnes to napravím...
Protože jsme opět měli stejnou trať s H18 (letos už potřetí), byl na trati motýlek, který nás měl rozdělit na dvě části (podle pořadí větví kontrol, ve kterém jsme ho probíhali), takže srovnání mezičasů bude jen vzhledem k polovině závodníků (dohledávat mezičasy v druhé skupině se mi moc nechce), nicméně ztráty budou adekvátní (v mé skupině běželi tři z prvních čtyřech závodníků, včetně vítěze).
Trať začala krátkým a jednoduchým postupem na jedničku, během kterého zřejmě stavitel předpokládal, že si stihneme namapovat nejdelší postup celé trati a první volbu. Bylo to natěsno, ale zvládnout se to dalo. Já si vybral prostřední variantu mezi těmi, které se běhaly asi nejčastěji (rovně přes vrchol nebo kolem po cestě). Tady se dalo trochu ztratit, po cestě to snad bylo o kousek rychlejší, ale největší rozdíly vznikaly až v dohledávce. Tady jsem už o dvě minuty doběhl Ondru Malého z Vizovic, který mě obvykle poráží, a i tak chvilku ve skalkách pohledal (a on mi mezitím zmizel). V tomhle místě to ale bylo jasné, jen to nechtělo zmatkovat, což se mi moc nepovedlo. Následoval další delší postup, na jehož konci už jsem byl skoro doběhnut o čtyři minuty Pavlem Hradcem. Na pětce už byla konečně občerstvovačka, kde jsem si na chvilinku oddechl a pak se krátkými postupy dostal k motýlku.
Tady se to spíš sbíhalo dohromady než rozdělovalo. První větev jsem šel sice sám (a docela slušně - mezičasy zhruba o tři místa lepší než předtím), ale v druhé už jsem běžel ve čtveřici. Celkově jsem tu potkal dobře přes desítku soupeřů (ať už na motýlek nabíhajících nebo vybíhajících). Na 14. kontrolu jsem si správně vsadil na jistý postup po cestě, ale na 15. jsem trochu zaváhal a zbytečně bežel lesem, když jsem měl jen 2-3 vrstevnice nad sebou cestu. Pak už šlo jen o to zatnout zuby a vydržet těch několik středně dlouhých postupů do cíle. A hlavně taky nezačat odbíhat od sběrky špatným směrem, což mě stálo 8. místo v H20A1.
Celkově jsem ale skončil 16. (jen o místo hůř než včerejšího dne), ale vcelku spokojený. Odběhl jsem závod bez výraznějších chyb, dostal sice necelých 16 minut na 9,2km/455m od Chrobáka, ale jinak vládla s mým výkonem docela velká spokojenost...

Žádné komentáře: