neděle 18. května 2008

Hledání formy v Jihlavě

No, první áčka se mi úplně nepodařily, přiznávám. Nebudu to rozpitvávat dopodrobna, protože opět chystám rozbor mých výkonů (snad okolo středy večer by se mohl objevit na blogu).

Na deštivé nedělní vyhlášení se moc závodníkům nechtělo

Celý víkend byl dost poznamenaný chybováním (v sobotu asi dvě minuty, v neděli tak pět na těch výraznějších). Ne snad, že bych to nedokázal umapovat, spíš naopak, řekl bych, že jsem se dostal do fáze, kdy zkouším, zda to v lese nepůjde i když nebudu neustále koukat do mapy. Vycházelo to tak 50/50. Samozřejmě, někdo by mohl říct - byly to áčka, tak proč ten trumbera zkoušel nějaké nové závodní taktiky?! Věřte mi, nebylo to schválně :) No ale od mapy k fyzičce. S tou jsem byl při middlu v sobotu na dně. Hrůza! Teda, že neuběhnu ani pět kilometrů v tempu jsem si nemyslel. O to víc jsem se divil, když jsem se v neděli tak po pěti minutách poměrně slušně rozeběhl a letos poprvé měl v Čechách dobrý pocit ze svého běhu. I kopce se mi běhaly jedna báseň, takže jsem si jich pár tréninkově přidal :D Výsledek byl ještě horší než v sobotu, ale spokojenost o 100% vyšší. Že bych se snad konečně dostal zpátky do rychlosti z přelomu února a března? Doufám, ale zatím bych to nerad zakřikoval...

Žádné komentáře: