pondělí 12. května 2008

ŽB Morava v podání KSU

Shromaždiště

O víkendu jsem se, jak už bylo zmíněno, trochu protáhl na Šumperském divočáku, který měl centrum nedaleko Lanškrouna, takže relativně blízko od Hradce (jeli jsme spát domů). V sobotu na mě čekala taková zkrácená náhrada za promeškané mistrovství na dlouhé - 13,5 km a 605 m převýšení. No, začátek docela ušel, ale ke konci (tak od poloviny :) ) to už přestalo táhnout a pak už jsem běžel jen na vůli, jako obvykle...
Na nedělní middle (6,5 km/270 m) byl vydán pokyn, aby jsme to jen vyklusali, což jsem splnil a jen v některých pasážích trochu zrychlil, abych se porovnal s nejlepšími.
Výsledky teda nic moc, ale stále je to jen příprava. Fyzicky sice už moc nedoženu, ale v tomhle ohledu to chce spíš vyladit. A pak se taky trochu místy soustředit na mapu.
Pokud se mi podaří tenhle týden někde mapy z víkendu oskenovat, tak tu udělám zas nějaký (tentokrát kratší) rozbor mých postupů a trochu se rozepíšu, co mě na té šumperácké mapě potkalo.

Žádné komentáře: