pátek 25. dubna 2008

Vyšetření u "sporťáka"

Tak už mám za sebou i vyšetření u sportovního lékaře. Stále držím výšku 178,5cm a váhu 63kg. Na běžícím pásu jsem doběhl prakticky na stejnou úroveň jako minule, snad se tam trochu projevila únava z posledních dnů, kdy jsem se zase vrátil k tréninku. Ale aspoň bylo na výsledcích poznat, že jsem se držel zuby nechty, protože R (ukazatel toho, jak moc na krev jsem běžel - měl by se pohybovat minimálně okolo 1) bylo 1,1. Navíc jsem dosáhl nové tepové maximálky a to 208 (to nechápu, když posledních několik let jsem 200 ani nepřekročil...). Z těch dalších zajímavých věcí pak bylo VO2max (maximální spotřeba kyslíku) okolo 78, což je od minula zlepšení skoro o 10! To pro mě bylo asi největší překvapení, jelikož to je už poměrně slušná hodnota...

Žádné komentáře: