středa 23. dubna 2008

Vše je OK

Po třech trénincích se zdá, že už jsem snad opravdu fyzicky v pořádku. Po pondělním rozběhání jsem měl včera trénink na dráze s PHK pod vedením Radovana Novotného. Byla to zas trochu osvěžující změna jak prostředí, tak i trochu stylu trénování (+ nějaká ta konkurence). Po sériích 200m úseků jsem byl unaven, ale nic nebolelo. Ještě jsem si poté s reprezentačním trenérem promluvil o běžeckém kroku na dráze. Ten rozhovor mi tak trochu nasadil brouka do hlavy a už teď, před začátkem závodní sezóny, vím na čem (a snad i trochu jak) zapracovat během další zimní přípravy :) Možná bude lepší místo kilometrů na té dráze honit ještě víc ten styl běhu přes špičky...
Dnes jsem si zajel na Biřičku a pro změnu zase trochu procvičil vytrvalost na Kolibu a zpět (mou cestou cca 10 km). Nebylo toho tolik, ale pro tento víkend by to mělo stačit.

Žádné komentáře: