neděle 27. dubna 2008

Závodní víkend s NOB

Tak moje první mistrovství v nočním už je za mnou. Komentář k němu bude jen krátký, víc chystám snad zítra v prvním detailním rozboru závodu na mém blogu. Nakonec jsem tedy doběhl 8. s poměrně hrozivou ztrátou třinácti minut na vítěze (ale jen šesti na třetí místo). Bohužel jsem udělal dvě velké chyby celkem o 3,5 minutách a okolo poloviny jsem bohužel fyzicky vytuhnul. Škoda.
Dnešní (nedělní) middle byl tak poznamenaný únavou, jak jen to šlo. Když už jsem na rozklusání moc nemohl do mírného kopce, bylo mi jasné, že dnes zase poběžím "na vůli! (letos se to stává až hrozivě pravidelným, ačkoli jsem proti tomu přes zimu udělal, co jsem mohl). Ještě na trojku jsem doběhl relativně slušným tempem, ale za rychlost při postupech na zbylých 16 kontrol bych se skoro styděl i při tréninku. Zítra tak asi budu muset trochu upravit trénink, abych aspoň trochu zregeneroval.

Žádné komentáře: