čtvrtek 17. dubna 2008

Letošní MČR DT už pro mě skončilo

Zdá se, že po nemocemi a zraněními nepřerušené zimní přípravě mám teď na podobné věci docela štěstí. Za poslední měsíc jsem si celkově poležel víc než je zdrávo a zdá se, že můj nechtěný odpočinek bude ještě pokračovat. Když jsem byl totiž v pondělí běhat, začala mě bolet achillovka a než se vrátil domů, už jsem sotva kulhal. Do rána sice bolest ustoupila, ale nohu jsem měl pěkně napuchlou. K ortopedovi se zdá se tento týden už nedostanu, ale to, že nemám běhat je bohužel jasné i mně samotnému. Akorát jsem se poradil, co mám dělat proti otokům a pro rychlejší zahojení, takže teď nezbývá než čekat.
A i kdyby to zítra zázračně splasklo, nemá cenu riskovat obnovení zranění, což by při tak dlouhé akci jako je dlouhá bylo více než pravděpodobné. Raději nechám nohu pořádně odpočinout a budu se šetřit na další závody.

Žádné komentáře: