středa 12. března 2008

Viva La France

Minulý týden v sobotu večer jsem se vrátil z prvního letošního zahraničního soustředění. Měl jsem to štěstí, že se mému trenérovi podařilo domluvit účast na reprezentační akci ve Francii. O tom, že to byl opravdu zážitek není pochyb a moje nohy si to velmi dobře pamatují doteď :)

Jelikož se to událo před založením tohoto blogu a jiní už o tom sepsali zajímavé články (viz. AR20 a Repre), vyjmenuji jen několik bodů, které mi utkvěly v paměti:
  • bydleli jsme v hotelu v městečku Le Caylar v nadmořské výšce zhruba 750 m.n.m.
  • jeden den nám i pěkně zasněžilo
  • během 6 tréninkových dnů o celkem 11 fázích jsem naběhal okolo 90 km (nejen na mapě)
  • běžel jsem jeden okruh s Pasi Ikonenem - asi bude třeba ještě trochu potrénovat...
  • během "chasing startu" jsem dosáhl průměru hodně pod 6,5 min/km a to i když jsem šel velkou část úplně odděleně od ostatních
  • nejpomalejší postup měl průměr přes 28 min/km a byl spojen s nekonečným hledáním kamenné jámy, kterou jsem našel, až když jsem do ní spadl
  • dosáhl jsem i několika dílčích úspěchů, za všechny jmenuji třeba postup 17-18 při tréninku klasiky, kdy za mými 24s zaostával další nejrychlejší o 6s!
  • s Olafem jsme si po těsném finiši doběhl pro 3. místo ve štafetách. Nebýt jedné mé větší chyby, mohlo být i první..

Žádné komentáře: