středa 19. března 2008

Proč zrovna Blogger.com?

Proč jsem si vybral zrovna tento server? Nemyslím si, že by byl něčím extra výjimečný a odlišný třeba od těch českých, ale nabízí několik drobností, kterými ostatní převyšuje.
  • Účet u Google. Vzhledem k tomu, že Blogger.com spadá pod Google, mohl jsem využít svého už aktivního účtu u této společnosti a nemusel se znovu zdlouhavě registrovat. Navíc se můžu přenést několika kliknutími z blogu třeba na Google Analytics (statistiky).
  • AdSense. Je pravda, že mě myšlenka vydělat si na nové boty opravdu uchvátila :) Google navíc, jako vlastník AdSense i Blogger.com, umožňuje bezproblémové vložení bannerů už v základních nabídkách. AdSense navíc umožňuje lépe zaměřenou reklamu na návštevníky stránek, jelikož ji vybírá podle textu na nich. A to je výhodnější jak pro mě, tak i pro vás. Pro vás je to možnost dostat se třeba na zajímavé internetové stránky (tedy nejenom obchody) a čím víc vás odkazy AdSense budou zajímat, tím víc se já přiblížím k novým botám, protože tento reklamní program mi odesílá odměnu za každé vaše kliknutí na reklamu.
  • Velká míra svobody. Blogger poskytuje mnoho vodítek jak těm, kteří byli dosud na internetu prostými návštěvníky, tak i ostatním, kteří už mají nějaké znalosti tvorby vlastních stránek. Jako takoví si můžete vytvářet vlastní motivy vzhledu nebo editovat HTML kód a to není k zahození.

Žádné komentáře: