sobota 15. března 2008

Jarní skály - závod

Tak mám svůj první závod na klasické trati za sebou. A nebylo to tak hrozné...

Od včerejšího dne mě trochu pobolívá koleno (čemuž jsem večerní tělocvičnou příliš nepomohl), a tak jsem měl o svůj výkon trochu obavy. Než jsem však doběhl na start (1,8 km), už jsem ho vůbec necítil a únava posledního týdne byla taky o dost menší. Během rozcvičování jsem přeci jen zjistil, že při prudkém zatáčení se přeci jen dává na vědomí, že není zcela v pohodě, ale doufal jsem, že už to během závodu příliš nezaznamenám.

Naštěstí tomu tak bylo a já to mohl rozbalit tak rychle, jak to stávající drobná únava po zimě, všudypřítomné popadané klacky a prudké kopce dovolovaly. Hned na druhou kontrolu jsem vlétnul do kufru, když jsem si pořádně neprohlédl, kde je umístěná kontrola a místo, abych si na ní naběhl po kopci, oběhl jsem ho a hledal ji v nižším skalním patře. A hned tam naskočila minuta a půl. Pak už jsem, ke své spokojenosti, chyboval jen drobně v dohledávkách a jednou se zdržel, když jsem probíhal chatovou osadou, kde se za ty čtyři roky trochu změnily cesty (ale možná jsem to jen v té rychlosti neumapoval) a já se skrz ni musel dostat oklikou, která mě odvedla stranou od kontroly.

Že přeci jen neběžím úplně hrozně (a takový pocit jsem skutečně v polovině trati měl), jsem zjistil, když jsem konečně na 9. kontrole doběhl Aleše Malého z Jilemnice (o 2 minuty), se kterým jsem, díky svým dalším drobným chybám, doběhl až do cíle. Výsledný čas 77:48 mě zas tak moc neuspokojoval, ale při pohledu do výsledkové listiny jsem zjistil, že má ztráta je jen 5 minut a je z toho pěkné 10. místo. Dneska jsem měl navíc, ale nevadí, ještě o nic nešlo, důležité závody ještě přijdou...

Žádné komentáře: